Selam anneler .Ben 39 haftalık hamileyim ,35 ci haftatan bende ağrılar,kasılmalar,vaginal bölgede ağrılar oluyor hatda belimde bile ağrılar oluyordu demin ama vaginal bölgemde bir ağrı oldu ne siz sorun ne ben söyliyeyim .Ama sancı falan yok yani suyum falanda gelmiyor,ama bebek içerde bir harekat halinde sanki karnımı delib dışarı çıkıcak o derece ayağıylamı bilmiyorum başıylamı aşağdan ittiriyor sanki aşağdan düşücek gibi oluyorum,sık sık da tualete gidiyorum