Sperm örneği hazırlandıktan sonra doktorum çağırıldı ve direkt işlem yapıldı. Biz sperm sayısını sorduk ve hemşireler sayım yapılmamış normal olduğu için. Sorun olsa zaten iptal edilirdi dedi. Doktor da sayısına vs hiç bakmadı hazır dedikleri için.
3 ay önceki semen analizi iyi çıkmıştı ama yine de öğrenmek istiyorduk 7 ay önce varikosel ameliyatı oldu eşim.
Böyle aşılama yapan var mı sayıyı öğrenemeden. Üniversite hastanesinin tüp bebek birimiydi. Aşılamamı profesör yaptı.