Kızlar merhaba, gecikmenin 1.günü test yaptım negatif. Bugün 3. Günü az önce yaptım yine negatif. Ay karnım da agrımaya başladı 2 gündür ama gelen giden yok🤷🏻♀️ var mı benimle aynı durumda olan? Yada testlerde negatif görüp kanda pozitif gören, az moral verin bana ya 😁