mom02636 minnakmercimek benim beslenme ekmek arası peynir ve cacık dan ibaret maalesef hicbirsey yiyemiyorum bulantıdan 😂😂
mom02636 Aysegulkinyas ya öyle mi sağlıkla alalım kucaklarımıza bebislerimizi benim ikinci hamileliğim çok afacan bi oğlum var asla yerinde durmuyor üstüne bu hamileliğim çok zor geçiyor ilk de hiç böyle olmamıştı çok rahattı gerçekten çok çok zor 🙄🙄
llleylaaaa Yaa ben birşey yiyemiyorum çok kötü oluyorum sabahları öğleye kadar artık sabahları olsun istemiyorum açım yaaa ne zamana kadar sürer böyle yada bı çaresi yok mu . Ben birde kusamiyorum kötü oluyorum boğazımdan gaz çıkarıyorum ve tükürük oluyor ne yesem boğazdan gaz çıkarıyorum sabahları yumurta yiyemiyorum midem bulanıyor yaa ben nasıl beslencem nasıl büyüyecek bebeğim kendimi geçtim onun sağlığını düşünüyorum
Aysegulkinyas mom02636 amin canim insallah ayy insallah duzene girersiniz diger hamileliginiz gibi rahat gecer
Oznurss 9+6 benim de kızlar 🖤 ama her gün mide bulantısı her gün kusma hiç keyfim yok artık geçmesi için ne yapabiliriz ???
Esmira101 10+1 bulantı arada oluyo kusma yok. Ama özellikle tatlı şeyler başta olmak üzere ne yesem ağzımın içinde zehir gibi bi tat oluyo 😐
Nhlbsr53 Esmira101 benimde öyle oluyor hiç irsey fayda etmiyor ☹️ En son şeker alıyorum agzıma iyi geliyor..
Erarslangizem Bende aynı durumdayım sürekli mıgdem bulanıyor hıcbırsey yıyemıyorum helede sabahları evımden mutfagımdan tıksındım evde yatamıyorum sabah bulantısı yuzunden
llleylaaaa Erarslangizem al bendende o kadar yani bulantidan keyfim yok bebeğime odaklanamiyorum yemek zorla yapıyorum üstüne yiyemiyorum da açım yaa bulantidan yemek yiyemiyorum deli gibi yemek yemeyi özledim 😒😕