Sunshine123 Merhaba kızlar bugün doktora gittim. Sağda 24 mmlik bir yumurtam vardı. Çok büyümüş kiste çeviriyor muhtemelen çatlamayacak dedi çok üzüldüm. Bu ay için de umut bitti demek mi, böyle olup çatlayıp hamile kalanlarınız oldu mu acaba?
AleynaResul Sunshine123 benim bizzat ve 3 tane yumurtam çok güzel büyümesine rağmen iğne ile bile çatlasa da tutmamıştı bir adet de kistim oluşmuştu doktor önemli değil dedi sonraki ay sadece ramazan ayındaydık bu arada o süre içerisinde ramazan başından beri meryem suresini okudum her gün kontrole gittiğimde çatlamak üzere olan yumurtamı gördük ve takibe başladık sonuç pozitif çok şükür kendi kendime hamile kaldım ❤️ Allah a sığının kızlar o en iyisini bilir 🥰
Wera Sunshine123 yumurta olgunlaşıp çatlamazsa hamilelik oluşmaz bazen kadınlarda yumurta olgunlaşıp o ay çatlamayabiliyor herkesin başına geliyor bazı aylar
Sunshine123 Mucizemsin_bebek hadi ya ben de anlamadım moralim bozuldu çıktım. İnşallah tutar aşılaman sağlıkla🌸
Sunshine123 AleynaResul O kadar sığınıyorum ki Ondan başka kimimiz var zaten 🤲🏻 Rabbim sağlıkla ve hayırla tüm bekleyenlere de bana da nasip etsin inşallah
Sunshine123 Wera Evet öyleymiş de Ovülasyon testi yaptım az önce silikleşmiş. Ovülasyona göre çatlamış olmuyor mu anlamadım
mombarbie_ Wera çatlaması ovu testinde pik olan testlerden sonra siliklesince anlayabiliyoruz degilmi
Wera Sunshine123 çatlamıyor maalesef kiste dönünce Lh seviyen düştüğünden silikleşiyor çatlama sanılıyor
boymomyz Sunshine123 Benim sıkıntım yokken ilaç kullandım ve çatlatma iğnesi vuruldum çatlamadı kiste döndü . Kist olursa soğan suyu deneyin hemen erir .