Findukli_Lokum bir makine beyaz-krem-kirli beyaz tonları, bir makine de renkliler yaptim, renklilerim hep pastel ve soft renklerdi. Sadece eldiven, şapka, çoraplari fileye koydum aksi halde asiri sıkışık olur. 30 derecede 35 dk falan yikattim valla fabrika kokusu falan gitsin yeter😄 Bir de 2 tane kirmizi bir sey vardi hediye, onlari elde yikadim iyiki de oyle yapmisim, tüm camasirlarin irzina gecerlerdi yoksa😀 kirmizi, siyah, bordolara dikkat. Eger koyu renkliler de varsa bence 3 posta yapilmali. Beyazlar, acik renkliler, koyu renkliler gibi gibi