kubraayman haftadayım vücudumda özellikle gece kaşıntı oluyor kızarıklık döküntü yok ama böyle olan varmı😪
Brcakbss1602 kubraayman bende 35+5 deyim ve 2 haftadır ful kaşınıyorum sadece baldırlarım ve karnım 😔 uyuyamıyorum
Bal_1604 kubraayman nemlendirin gece yatmadan önce benimde öyleydi biara nemlendiriyordum bebe yağı ve acı bsdem yağı kullandım birde karnımı açıp yatıyordum sonra geçti 😌
Sevda06_05 kubraayman safra asidine bakmalari gerekiyor egrr degerlerin yukselmisse o gece kasintisi yapiyor ozellikle
kubraayman Sevda06_05 ama karaciğer enzimlerine baktılar sarılık cıkardı öyle olsa bilirubin yüksek cıkardı..
Sevda06_05 kubraayman temiz ciktiysa iyi o zaman benim yuksek cikmisti o yuzden 10 gun yatirdilar beni
Dilaraomer kubraayman Ben şuan 36+4 deyim Haftada başladı Doktor krem verdi Hap verdi çok rahatım çok şükür azalttı Doktoruna söylersen krem ve ilaç verir 36. Haftadayım hala kullanıyorum