Zumra333777 hayır yaa benin oğlumda çok hickirirdi doğduğunda da hickirirdi hep özellikle emdikten sonra kursagi büyüyor yani midesi büyüyor derler bizim orda 😂 çok şükür kolik değildi. Hatta bir sueu videosu var yeni doğduğunda öyle hickirdigi 😂 şimdi 34+3 um buda çok hickiriyor