Kelebek1 Bu başlık altında daha önce konu açmıştım bugün doktor kontrolümüz vardı. 29. Haftadan beri 2 hafta geriden geliyoruz. Decavite ferrum fort renegesis omega3 kullanıyorum. 55 Kilo ile hamile kaldım şu An 68 Kilo olmuşum 😏 bebek Kilo alsın diye ipin ucunu iyice kaçırdım. 34. Haftadayız normalde ama gelişimi 32 haftalık kilosu 1960 gr arayı bi türlü kapatamıyoruz. Doktorum eğer ara kapanmazsa yeniden renkli ultrason isteyeceğini söyledi. Sizde böyle bir durum yaşayan var mı? ilaçlara ve beslenmeme rağmen kilosu az 😏
Sobe Benim kızımda 2 hafta geriden geliyodu sürekli takiple geçti hamileliğim 37+2 de 1720 doğdu yoğun bakımda kaldı kilosunun 2 kilo olmasını bekledik. Sonrasında yaşıtlarını çok hızlı yakaladı. Şuan 20 aylık oldu çokta sağlıklı güçlü bir çocuk maşallah.