femme Senaykork benimde 41 gün. Bu yalancı sancı nasıl bisi acaba :) dun aksam karın sağ ve sol kenarlar açıyordu ben gaz sandim geçti
Ao526- 20Nisa20 Uygulamaya göre 70 🙈 Sezeryan dolayısıyla bi 10-15 gün erken olur diye düşünüyorum 🤪 Hayırlısı 🎉🎉
ISILTAN Merhaba 36 Hafta … Son 3 Haftamız … Hem heycanlanıyorum hem üzülüyorum bebeğim vucudumun en güzel misafiri … Hamilelik süreci mucize gibi :)