Evrem990 Merhabalar 18+4 üm sağ kasıgımın altı oturup kalkarken hatta bazen yürürken agriyor nornalmi siz böyle bu donemde böyle bisey yaşamadinizmi acaba bildigilendirsenjz sevinirim
Aysee1123 Evrem990 Nadir olarak ara ara olması normal elbette banada oluyordu, 17 den sonra olmaya başlamıştı özellikle uzun süre yürürsem. Doktorum normal demişti
Evrem990 Aysee1123 ya sizdede oldu demek böyle egilip dogrulurken aciyor oturp kalkarken anlamadim bende teşekkür ederim cevapladfnz icin