ela23_ hanımefendi sağlıksız bir şeyi tüketmenin sonucu sizce sorunsuz olabilir mi? Yani mantığınıza uyuyor mu?Gebelikte erken doğum riski var hadi vaktinde doğsun doğduktan sonra astım, bronşit daha bilmediğimiz türlü hastalıklara yakalanma riski var. Siz şimdi gerçekten bunları bilmiyor musunuz?