Zarif77 Haftadayım sırtım çok ağrıyor ağrısından ağlıyorum. 34 te aynı oldum doktora gittim bir sorun gözükmedi. Bu böyle devam mı edecek doktora gitmelimiyim
Likayolcusu Zarif77 sırt doğum belirtisi olmuyor ama yer kalmadı artık içinizde bu yüzden çok ağrı his ediyıruz 😞 benimde ağrılarım çoğaldı 36 da alıcaz denildi bana sağlıkla gelsin evlatlarımız