Gulsum2308 Anne-adayi2 ben aktardan aldım, sancılar başladığında duya koyuyorsunuz Meryem suresini okuyun ya da telefondan da açabilirsiniz, ot açıldıkça sizin de açılmanız oluyor doğumdan sonra sudan çıkarmanız gerekiyor hemen rahmin toparlanması için
Htc- Yaa bende bu postu acacaktim iyi oldu acaba 40. Haftaya girince sancı gelmeden önce niyet alıp suya koysak zararı olur mu doğumu başlatmaya yardımcı olur mu ki
Htc- nk718 ya benim Perşembe günü 40 hafta olacak acilmana bakarız eğer 3 cm falan varsa suni veririm yoksa da sezeryanla alırız ya da riski göze alırım diyorsanız 1 hafta daha bekleriz dedi ben beklmek istemiyorum ama normal de yapmak istiyorum nasıl olacak bilmiyorum aklıma da bu fikir geldi de deneyen var mı acaba diye düşündüm 😂