Mlsymc Kızlar cuma günü suni sanci verilecek. Normal doğum için. 39. Haftadayım bebeğin eşinde yaşlanma olduğu için sancı gelmesini beklemiyoruz. Bu durumu yaşayan var mı
mac Mlsymc benimde bebeğin esınde yaslanma var 29 haftadan beri suan 37+4 üz ama bana öle bse sölenmedi daha neden acaba ?
Selmayakup Nasil oluyor bu bebeğin eşinde yaşlanma ben de 37.haftamdayım insan merak ediyor doktor mu anlıyor yoksa sizde bi belirti oluyormu ???