Sema__5 Adete 4 gün kala 5 dk içinde çok çok silik çizgi çıktı hanımlar yanılma payı varmı sabah baktığımda biraz daha belirgindi fotoda. Çok fazla belli olmuyor ne yazikki ama gözle görünüyor böyle olan varmı aranizda bide gece saatlerinde yapmistim testi
Damla-coban Sema__5 3 gün önce öğrendim 38 değer ile giderek arttı ama malesef 5 haftalık kennkurtaj oldum düşük sebebi ile
__mom1 Aynı testi 3 gün kala yaptım silikti çizgi o gün kan verdim beta 38 çıkmıştı şuan 19 hafta oldu
Sema__5 __mom1 cok çok silik benim canım ya gözle zor gorunuyor ama hemen çıktı çizgi gördüm yani sabaha baktığımda daha belirgindi seninde oylemiydi benim de adete 2 gün vardı yaptigimda
__mom1 Sema__5 benim de çok silikti 1 dk içinde çıktı ama. Belirginleşmedi öyle kaldı. 2 gün sonra tekrar yaptığımda koyu çizgi çıktı test. Ama zaten kan vermiştim aynı gün sadece saklamak için test yaptım