BadeKolcu Merhaba arkadaşlar 5.5 aylık hamileyim gebeliğimin başından beri var. Özellikle sabahları yapma ihtiyacı hissediyorum. Sizinde böyle mi? 2lt su tüketiyorum günde.
Aecer BadeKolcu magnezyumdan beri benim de öyle maalesef. Magnezyumu 2 günde bire çıkarttı doktorum ama hala öyle
Oznursorhan BadeKolcu aynı şeyi ben yaşıyorum canım. Doktoruma sormuştum sorun değil hatta iyi bsey dedi. Kabız değilsin buna şükret dedi 🙈 çok su içiyorum + lifli gıdalar çok yiyorum büyük ihtimal ondan kaynaklı. Çok şükür kabız değiliz devaaamm 😂
handeserdes BadeKolcu benim de oluyor. o kadar vitamin içiyoruz bana normal gibi geliyor. tabi yine de tahlil yaptırın. ben her ay tüm tahlillerimi yaptırıyorum nolur nolmaz diye. içim rahat ediyor.
ZeynepYldrmSaylak BadeKolcu hamileliğimin ilk 4 ayı sürekli ishaldim😞 her türlü test yapıldı, hepsi temiz çıktı. Dr ların yorumu hamilelik hormonları yapabilir zamanla geçer oldu. Aydan sonra geçti, şimdi 36 haftalığız yine başladı🫣
Feyzaclk BadeKolcu magnezyum içiyorsan o yapar ben de öyleydim. Su çok içtiğin için de olur. Bu bir sorun değil takma kafana hatta iyi bişey
Htc- 39+1deyim hala bende de devam ediyor canım bu durum sanırım ya kan ilacından ya da magnezyumdan oluyor