Yaseminhan Merhaba arkadaşlar az önce gördüğüm şey ile şok oldum kimin aklına gelir bilemedim..allah aşkına pubis diye de geçiyor venüs tepesi olarak ta geçiyor yani kukusumuzun (anladiniz siz ) üst tarafında çatlak olan var mı ya? :(
Yaseminhan Dimple23 peki doğum yaptıktan sonra çok mu kötü duruyor yoksa diğerleri gibi beyazliyor fazla belli olmuyor mu aklıma oraya krem sürmek te gelmedi hiç görünce kaldım öyle:(
Dimple23 Evet karnımızdakilerle aynı oluyo ama tek gıcık tarafı artık oradan kıl çıkmıyo ve tüyler uzadığında orası yol yol oluyo açık
Yaseminhan Dimple23 oy oyy karnimda çıktığında bu kadar sorun yapmadım resmen :( çok çok teşekkür ederim ilginiz için 🤲
ttgb38 Bende de var krem sürmeme rağmen oldu 🙄 doktorum orasıda çatlar orayada sür demişti sürdüm ama nafile...
Yaseminhan ttgb38 hay allah ya :( cocuguma dicek ilk sözüm heralde anne olunca anlarsin olucak 😅 son 10 dakikadır kabullendim sanırım olusanlari bende :/