123Hamis123 Biraz sancım ve karın ağrım var doktor yarın Rahim kısalığına uzunluğuna mı ne bakacağım dedi, muayene nasıl olur sizce bilen var mı ? Benim gibi hafif hafif arada sancı karın ağrısı ceken var mı 23 haftalığız ??
Yazmelegi_ 123Hamis123 korkmayın cihazla alttan bakıyorlar icine kadar sokmuyorlar uc kısımdan bakıyorlar
Onemother1 123Hamis123 benim rahim boyuma ultrasondan bakıyor her gittiğimde.normal çok şükür.ama korkmayın belki sizinki de normaldir kısaldıysa bile ona göre önlemini alır.strese sokmayın kendinizi
Yazmelegi_ 123Hamis123 21. Haftada sancim ve ağrım vardı gittim baktılar 23 mm e düşmüştü progestan fitil ve protulon igne kullandım ve bu sure boyunca is yapmadım ful yattım şuan 30+6 dayım 33 mm de ve yine kendimi yormuyorum
Onemother1 123Hamis123 rahim boyu kısalınca erken doğuma sebep olabiliyor.ona göre doktorunuz önlem alır korkulacak bişi yok.doktorunuz sizi bilgilendirecektir hiç stres yapmayın belki de öyle bişey bile yok
Yazmelegi_ 123Hamis123 bilmiyorum ki benim dediğim progestan düşük tehlikesini korumak adina verilen ilaç