Meliiisss bende hamile olduğumu hissettim adetime 7 gun kala ve 1 gün kala test yaptım hicbisey çıkmadı 1 gün gecikince yaptım yine bişey çıkmadı 7 gün gecikti yine test yaptım hayali bir çizgi çıktı 9 gün gecikti yine yaptım ondada daha bir hayali çıktı yok gibi biseydi ertesi gün kan verdim 300 lerde çıktı beta hcg