İşlemden sonra kanama yaşayan oldu mu ? Ara ara gelen kanama oluyor.
Metal spekülüm biraz beni zorladı. Muayenelerde hiç canım acımamıştım ama idrara sıkışık ve gergin olduğum için zorlandım. Doktorum sana rağmen başarılı bir aşılama oldu dedi. Dualarınızı bekliyorum 🙏🏻
Tüp bebek raporu için aşılamaya başladım ama 2. Bir aşılama nasıl yaparım bilmiyorum. Korktum biraz. Anlık kısa bir işlem ama zorlandım baya.