Öncelikle merhaba Ben hamie değilim fakat gebelik istiyorum polikistlik böbrek hastasiyim ve doğumda sıkıntı olur mu olmaz mı bunu merak ediyorum ve korkuyorum bilen biri varsa yardimci olabilir mi bilindigi üzere polikistlik böbrek hastaligi yuksek tansiyonu tetikleyen bi hastalik bende de tansiyon var. Cevaplarsanız çok memnun olurum teşekkürler şimdiden🤗