a_yse12 Kızlar 10 + 4 haftalık Hamileyim sadece 6 haftalıkken duydum kalp atışını her gitmeye dinletmezler mi?
aysequl92 a_yse12 her gittiğinde dnletirler kalbini kalp atışına zaten mecbur bakıyorlar ritmi bozuk mu değil mi diye
peri5860 a_yse12 Canım kalp atışını bana da hep dinlettiler de bir ara acildeki doktor önermiyorum ben dedi otizme sebep olabiliyor dedi korkuttu beni açıkçası ben bir de sık ultrasona girdim doktor değişikliği yüzünden korku aldı.basini gitti yani
Bskaysy Bazı doktorlar dinletmiyor kalp atışını. Doppler kalp atışı dinlenirken çok ışın gönderiyor falan diye bazı doktorlar dinletmiyor.
Bal_1604 a_yse12 7 haftadan itibaren her gittiğimde dinletiyor zaten kısa sürüyor ben bebeğe bı zarari olduğunu dusunmuyorum doktorunuza sorun bunun sebebini kontrol etmeli
Bet1 a_yse12 ultroson değil ama kalp atışı dinlemek bebegi rahatsız ediyor dinletmezler. Ama zasten görünüyor kalp atışı gösterirler
Busenl a_yse12 evet kalp atışını benim doktorum da uzun uzun dinlemeyi önermiyor ama ilk zamanlar içim rahat olsun diye çok kısa açar kapatırdı bence böylesi en mantıklısı
Gumus25 a_yse12 her defa dinletmese de ultrasonda görünüyor zaten. Benim doktorum dinletmiyor mesela sadece bir kez dinletti. Ama önemli olan dinlemeniz değil
262223-- a_yse12 ben devlete gittim 2 kere 17 ve 22. Haftada onda bile dinletmedi kalbini zaten ayda 2 kere özele gidiyorum devletteki cihazlar mi eskki anlamadim