Cgdemerustn 20 haftalık hamileyim aşşşırı derecede belim ağrıyor uzanıyorum ama geçmiyor napabilirim düşüğü aklıma getirmek bile istemiyorum ama başka bi belirtim yok ondan içim rahat. Sıcak duş işe yarar mı yoksa doktora gitmeli miyim
dilan-62 Cgdemerustn Gebelikte bel ağrısı çok olağan birşeymiş. Bendede var sürekli çok zorlanıyorum. Doktorum magnezyum verdi işe yaramadı bende düzensizde kullandım açıkcası. Geçen haftaki kontrolümde kullanabilirsin magnezyumu bel kasık kramp yada va ağrıların varsa dedi. Sende yine doktoruna danış ama içinide ferah tut.