6 haftalık hamileyim sabah akşam progestan kullanıyorum hap olarak yarım saat önce yaklaşık 3-4 damla civarı kahve leke geldi başına böyle durum gelen var mı yarın doktor kontrolüm var ilk gebeliğim de 6+4 de kalp durması ile kaybetmiştim umarım buna bir şey olmaz