mervemurat16 İlk hamileliğim ve hamile kaldığımdan beri bebeğimle ilgili hep olumsuzluk düşünüyorum sizlerdede oldu mu?Ya düşerse ya hasta doğarsa diye kafamda hep düşünceler geziniyor😔
Anonim3447 mervemurat16 bende de oldu hâlâ da devam ediyor rabbim selametle sağlıkla evlatlarımıza kavuştursun hayırlı Salih evlatlardan eylesin
Sareee39 mervemurat16 bende hala devam ediyor tabi ki 16. Haftadayız ama daha çok dua ediyorum tabi rabbim sağlıkla kucağımıza aldırsın 🌸
gulseren_4664 mervemurat16 merhaba evet bence genel olarak herkes bunu bir ara yaşıyor sanırım bende de olmuştu düşünmemeye çalıştım dua ettim rabbim hayırlısını versin inşallah hepimize sağlıklı sıhhatli 🙏🏻🌸kimseyi evladıyla sınamasın Rabbim
mervemurat16 Allah herkesin bebeğini sağlıklı eli ayağı düzgün aklı başında bir şekilde hayırlısı ile kucağa almayı nasip etsin🤲🏻