Kızlar ben hamileliğin 6. Haftasında rutin testlerimi yaptırmıştım çok şükür negatif çıktı. Ama mide sorunumdan dolayı bu ara çok sık dışarda yemek zorunda kaldım. Her ne kadar bildiğim ve eskiden de yediğim yerler olsa da insan hamilelikte ekstra evhamlı oluyor. Sizce toksoplazma testini tekrarlatmamama gerek var mı?