Mucizemsin_bebek Aşılama oldum bu ay doktorum 20 sine kan tahlili istedi adetim ayin 18i adete 5 6 gun kala yapsam cikarmi
1998_irem Mucizemsin_bebek canım aşılama hakkında bilgim yok o yüzden yorum yapamıyorum yoksa postun gözüküyor
Esra_Omer_21 Mucizemsin_bebek canım kisiden kisiye degisiyo hcg hormonu eğer o zamana kadar idrara karismis olursa bi umut cikabilir denemekten zarar gelmez.☺️
Cansel76 Mucizemsin_bebek gününü bekle canım tüp bebek gibi değil çünkü ha ilişkiye girdiniz ha kateterle verdiler sana o yğzden gününü beklemek daha sağlıklı olur
mombarbie_ Mucizemsin_bebek en güzeli kendinizi strese sokmamak ve daha yüksek değerlerle öğrenmek için regl günü ya da 1 2 gün öncesi yapın hem kontrole gittiğinizde kesenizi bile görme şansınız olur hemde oluşabilecek olumsuzluklar varsa öğrenmemek daha iyi sonra çok üzülüyor insan
Mucizemsin_bebek mombarbie_ pozitifi gorurmuyum kese kalp atisi olurmu 4 senedir her ay husran 2. Asilamam bu
mombarbie_ Mucizemsin_bebek daha net sonuç alırsınız regl günü yaparsanız ve keseyim görme ihtimaliniz olur birde kimyasal vs gibi durumlardan dolayı erken öğrenmek cokta iyi değil insanın psikolojisini bozabilecek bir durum
tugce14_ Mucizemsin_bebek başlıkta prodoctor gebelik testi yazınca dayanamadım yazmak istedim internetten almıştım beşli ikinci çizgiyi silik gösteriyo,gebeyim zannetmiştim o ay testinizi eczaneden alın muhakkak
Mucizemsin_bebek tugce14_ eczaneden aldim zaten 2 tane 80e aldim internete 2si 27 bu kadar uygunsa saglam degildir diye dusundum zaten