elisk 35.haftadayim 16 dan bu yana tok karnina alıyorum hiç bir şekilde.ne kabız ne ishal yaptı beni
Hatta gebelikten önce kullandığım demir ilaclari hep bu etkileri verdiğinden korkmuştum ama çok şükür korktuğum.gibi olmadı
Bu arada tdikkat edilmesi gerekilen en önemli nokta iki saat öncesi ve sonrası süt ve süt ürünleri tuketilmemesi