Benim iki sene önce ilk çocuğumda 32 den sonra bakıyorlardı nst ye bence bakarlar tek sancı için değil bebek hareketlerini de ölçüyor sancı benim 39+3 te hiç sancım yoktu nst kötü geldi bebek hareketleri yavaşmış doğuma aldılar direk su azalmış meğer