Kizlar merhabalar biz sakarya’da ikamet ediyoruz . 20 aydir korunmadan iliski yasiyoruz ama cocugumuz olmadi . Bu surecte ozel hastanede rahim filmi cekindim , amh degerim cok iyi cikti . Progestron degeri 0.1 cikti . Esimin spem testi iyi cikti . Bu arada bana da polikistik over sendromu tanisi konuldu ozel hastanede . Bize tup bebek onerdiler . Ozellikle İstanbul / ankara / izmit / bursa bolgelerinde onerebilceginiz tup bebek merkezleri var mi ? Bir de toplam fiyatlari nelerdir ?