Kızlar şimdi en başından anlatayım. Bugün belimden giren ağrılar hissettim,bebekte toplanıp toplanıp bastırıyordu..Ankara etlik şehir hastanesi acilinden giriş yapıp baktırmak istedim. Önce tansiyon vs ölçüldü ,sonra muayene odasına alındım. Alttan muayene edeceklerini söylediler. Ama bebek makat duruyor alttan müdahale edilmemesi gerekmez mi dedim. Açıklığın var mı kontrol etmemiz lazım dediler. Çatala çıktım,kendimi hiç kasmadan sakince bacaklarımı açtım, çok afedersiniz aq doktoru,bide kadın olacak öyle bir altttan muayene etti kiii, resmen canımdan can gitti bas bas bağırdım, kendini kasma diyor bide, nasıl kasmayın böyle bir müdahale yok yani. Vajinama parmaklarını hızlı hızlı hunharca sokup sokup çıkarıyor içerde oynatıyor biseyler yapıyor, bağırmaktan ve acıdan ne yapmaya çalıştığını anlamadım bile. Sonrasında hemen peçete ile vajinamı kontrol ettim çünkü kanadı sandım! Benim anlamadığım bebek zaten makat duruyor ? Yani ben zaten sezaryen olacağım ya bunlar alttan muayene ederek açılmama sebep olurlarsa!! Kafayı yiyeceğim çok sinirlendim!! Sonrasında nstye gönderdiler ve yaklaşık 40 dk kadar upuzun bir nst çekildi. Sonra serum taktılar bebek hareketi için dediler. Nst kağıdı yerde sürünüyordu o derece uzun kaldım. Ara ara ufak sancılarım vardı, doktor normal dedi. Kanama yada suyun gelirse hemen gel dedi ve yolladı . Keşke gitmeseydim deli gibi pişmanım ya doğumu tetiklerse alttan muayene?