cemilev Ufkumm Evet zarari varmış cnm kardeşim de yapıştırmıştı doktoru çıkarttırdı çünkü ilaçlı bebeğe geçer dedi
Havi Ufkumm Hamileyken yakıyı nasıl yaparsınız?? Rahmi dönenlere atıyorlar onu, göbeği düşenlere. Bebeğe zararlı tabi çekiyor o ya kızdım şimdi nasıl araştırmazsınız..
cemilev Ufkumm Evet onunda öyle yandı orası ılık bezle sil cnm belin icin de yürüyüş yap dikkat et esin biraz masaj yapsın yavaşça
Havi Ufkumm Ben hamile kalmak için yaptım. Bi defa hastalandım ikinciye hastalanmadım. Kadın hayızdan çıktıktan sonra at, ilişkiye girmeden dedi. Ki zararlı olduğunu da biliyorum
cemilev Ufkumm Olmaz cnm korkma vakkaha ben en basından beri dış ayrıksından oluyordum ağlardım sabahlara kadar ama bir kere ne ilaç kullandim nede krem dayan biraz cnm düzelir bekin de dikkat et hareketlerine yürüyüş yap geçer ☺️☺️
anneligehasret Havi mrhaba bende bebek için yapcam ama anlatırmısınız nasıl yaptınız yakıyı ne zamn yapıştırdınız tuttumu bebk
Havi Damla2557 Hesaptan çıkış yapmıştım şimdi gördüm 🌹 Adetten çıktığım gün attık yakıyı, 15 gün sonra açtım sonra ilişki oldu canım
Havi Damla2557 Belime canım bi tane. Başka bi takılı da bir santim ili santim kadar kestik belimden kuyruk sokumuma kadar yapıştırdık arada kalıyordu yani 😊 Diğerini de onun üstüne belime yapıştırdık