Çok kenarlara ve kasığıma yakın vurduğu zaman benim de canım acıyor hatta çevremde bazıları bebek vurması tatlı bir şeydir can mı acıtır dedi. Ama bir iki yaşlarında bebeği olan arkadaşlara sordum onlar da normal benim de acıyordu dedi 😂 kaç kere de doktor muayenesine gittim, bir sıkıntı yok çok şükür. Canımız tatlı olabilir ya da bebeğin yeri dar sonuçta. Ortalara vurunca acıtmıyor ama çok kenarlara vurunca acıyor benim de.
Yalnız şunu da söyleyeyim iki hafta biraz susuz kalmıştım o zaman çok daha fazla canım yanıyordu, kasıklarımda baskı ve ağrı da oluyordu. Suyu ölçerek içmeye başladım üç litreyi muhakkak geçmeye başladım şuan çok daha iyi bebeğin de suyu arttığı zaman rahat hareket ediyor kenarlara çok çarpmıyor. Su tüketimine dikkat edin muhakkak üç litreyi geçmeli. Ölçmeden anlamıyor insan çok içtim zannediyor.