Frht-cnss Kızlar suana kadar hiç boyamadım saçlarım çok kötü bi halde doğumum haftaya bi gün önce saç boyasam bebeğime zararı olur mu eğer olursa boyamaktan yana değilim
handeserdes Frht-cnss ya özür dilerim alakasız olcak ama boyayacaksanız 1 hafta filan önce boyayın da rengi otursun bari :) ilk günler boya oturmadan çiğ duruyo bazen.
Ruyagibi1 Frht-cnss hiç saçını boyatmadıysan bir teknik var saç diplerine boya sürmeden yapılan intertten bakabilirsin çok hoş oluyor doktoruna sor ya 3 ay dan ya da 5 aydan sonra boyabilebiliyorsun diye biliyorum benim doktorum doğal saç boyaları işe boyatabilirsin demişti
nuzunismail Frht-cnss 2. Hamileliğim ikisinde de 5. Aydan sonra doğuma kadar ikişer kez boyattım kuaförümde organik boya yaptı bir sorun olmadı çok şükür
Frht-cnss handeserdes bakıra boyuyorum tam tersi çiğ durmayı bırak ilk boyamada çok iyi oluyo sonra çabuk akıyo malesef 😅😊
Frht-cnss Ruyagibi1 ah ahhh bakıra boyuyorum uçlar karamel oldu dipler koyu beyazlar meydanda öyle boyayamam ne yazıkki dibe gelmesi lazım ondan karar veremiyorum😌
handeserdes Frht-cnss ah iyi o zaman :) ve ben hala başlıkla ilgili bişi diyemedim 😂 doktorunuza sorun ya. en iyisini o bilir.
Ruyagibi1 Frht-cnss bazıları maske ve eldiven diyor kokusunu içinize çekmeyin diyorlar internet saç boyalarına bak kimyasal değilde daha çok doğal olan boyalara
Ruyagibi1 Ruyagibi1 ben de boyatmak istiyorum mümkünse doğumdan önce doğumdan sonra vücuda sürdüğün bütün kimyasallar süte karışıyor diyorlar