Orucu12 bende azalma olmadı dürttügumde tepki veriyor zaten uyaniksa zaten bebekler çoğu zaman uyuyorlarmis veya haraket ediyordur sen ayakta iş tutuyorsundur hissetmesin benim doktorum 2.3 gün hiç hissetmezsin gel dedi kendinizi üzüp bebeğide etkilemeyin