Herkese merhabalar 14 ay sonra ikinci kez aranıza katılıyorum 🥰🥰🥰 daha yeni hamile olduğumu öğrendim karnımda kasık tarafımda karnım seyriyor hep bu normal mi bebek yerleştiği için mi ilk bebeğimde yaşamamıştım böyle bir şey biraz zaman geçsin diye doktora da gitmedim henüz 🙈