kubraninevi Hastane olarak sevmesem de doktorumun uzmanlığından ve sevdiğimden ilk kızımda Kolan hastanesinde Arzu hanıma gidiyordum. Memnunda kalmıştım. Fakat 3 sene sonrasında yine gittiğimde hem fazlasıyla zam gelmiş hemde doktor çok yoğun olduğundan ilgilenmiyordu, memnun kalamadım. 30. Haftamda Medilife’a Burcu hanıma gittim. Gayet sıcak bir doktor çokta ilgilendi gerçekten. Ama hastane olarak bilmiyorum, doktoruda çok bilmiyorum normal doğum yanlısı olmasını istiyorum çünkü. Bir fikriniz varsa bekliyorum 😌
asilsmom kubraninevi burcu hanimda arkadasım dogum yaptı bir ay once falan bildiginiz ölüyodu 🙈hiç tavsiye etmiyorum allah korusun..
kubraninevi asilsmom hadii yaa neden pekii? Hep olumlu şeyler duyuyordum randevu da alınmıyo çünkü bayağı yoğun ve gerçekten ilgili aslında
kubraninevi Melek27 isim olarak hatırlamıyorum ama iki ebe vardı başımda iki teyze, biri çok iyiydi elimi falan tutup destek olmuştu, diğeri aksine tersleyip durmuştu beni sen doğuramazsın böyle falan demişti neden sordunuzki
Melek27 kubraninevi bende cok kotu ızlenım bırakmıslardı sezryna alcaz dıye korkutup durdular ıkınmam icin ve son dk arzu hanım geldi☹️ Ebelerden hıc memnun kalmadım onun icin o hastanede dogurma fıkrımden vazgectım gıbı cok aradayım bende
kubraninevi asilsmom hastanede çok daha uygun doktorlar var aslında yine az değil 90 lira muayenesi 🙈 Birazda şans işi sanırım ya
kubraninevi Melek27 dediğim gibi bi tanesi meymenetsiz oo sen öğlene doğuramazsın dur bi falan demişti ben bi saat sonra doğurmuştum mesela. Arzu hanım geldi 10-15 dk sonra kızım doğdu. Peki şimdi kime nereye gidiyorsunuz siz?
Melek27 kubraninevi esencan cok uygun normal dogum 950 suan kolanda1950 zam gelecekmiş ama hastaneye önerende cok önermeyende hala karar veremedım
kubraninevi Melek27 ben medilife a geçtim geçen hafta biraz kararsız olsamda ordada normal doğum 920 dediler aklınızda olsun
Melek27 kubraninevi hastane olarak nasıl acaba😒 orda selda hanımı cok onerıyorlar burdan takıp ettıgım kadar
Dygs Ben medilife derim ilk bebeğimde ilk 6 ay kolana gittim sonra değiştirdim avcılat hospitalde yaptım. Şimdi belli bi doktorum yok 6 haftalık hamileyim medilife selda hanıma 1 ay sonrasına randevu alabildim. Bu arada geçenlerde bende kolana arzu hanıma gittim tatlı ilgili bi kadındı. Ama hastaneyi sevemiyorum
Melek27 Dygs hastane hakkında öneri aldınız mı cevrenızden acaba normal dogum desteklisimi bı hastenemı acaba
kubraninevi Dygs arzu hanımın yoğunluğundan sonra selda hanıma cesaret edemedim bende oda çok yoğun olduğu için, burcu hanıma başladım o yüzden ama daha tanımıyorum o yüzden kafam karışık