Yasminadem Naz1905 Naz1905 biz de 39+4 olduk bugün Pazartesi günkü muayenemde nst de sancım yüksek çıktı ve ben de adet sancısı gibi hissediyordum dün bel ağrım çok olmuştu bugün de belimden karnıma vuran sancım var benim bebeğim gelecek gibi duruyor lütfen dua edelim kızlar birbirimize Rabbim sağ Salim bi avazda kurtarsın inşallah hepimizi ☺️🙏🏻
Tosbik mmrv 😍😍😍 canım sağlıkla sıhhatle kucağına al insallah 🤗 nerde yaşıyorsunuz? Bn Antalya. Aynı memlekettenmiyiz diye sordum :)
Naz1905 Yasminadem aminn canım inşallahhh sağlıcakla gelsin bebişlerimizzzz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sende başlamış belirtiler dikkat et canm 🙏🏻
Merwe60 Naz1905 aynen eşim de öyle diyo yeri rahat dogunca ağlaması acikmasi derken bi sürü derdi olacak işini biliyo doğmuyor diye ama bnce doğsun artık hayrlisyla merak korku heyecan bekliyorum 😊
Naz1905 Oznr aaa sen daha doğurmadn o zaman ben arada görüyodum yazılarını☺️ Saglıkla gelsin inşallah
Elder Naz1905 12 den sonra 39+4 olucam ve bendede tık yok açılmam 1,5 cm çatım müsait sadece genital bölgeme kramp giriyor onun haricinde sancım yok nstdede düzensiz sancı çıktı ama hissetmedim
Minnakkkk Elder 39+1 de 1 cm açıklıkla dogum yaptım 🙈🙈 ama bebek kanala tamamen yerlesmıs ve ıttırıyor dedı doktorum o yüzden suni sancıyla dogurdum 😀
Nur_20 37+4 sabaha sezeryanla dogum var allahim hepimizi bir avazda kurtarsin korku heyecan hepsi tavan 😂😍
Bulutunannesii Nur_20 aynı günde benimde sezaryen cumartesi günü heycan korku stres hepsi Birbrine girdi ☹️