Nedense böyle bir hisse kapıldım 2 ay sonra dogumum var ve 15 aylık oğluma sarılıp ağlıyorum onu bırakıp doğuma nasıl gireceğim bilmiyorum,bana bişey olursa ne ardımda güvenecek bir annem var ne başka bir kimsem , hormonlardan mı bilmiyorum ama kalbimde mitral kapak kan kaçırması ve düşük kan değerlerinden dolayı böyle korkulara kapıldım dogumum zor olur diye düşünerek. Aklıma geldikçe ağlıyorum bunu nasıl aşacağım .