Hanımlar selam bugün kontrolüm vardı 38+2yim kafam çok karıştı. Bebeğim 28.haftadan beri 2 hafta önden gidiyor herşey yolunda geçen hafta çatı muayenem yapıldı o da iyi çıktı o zaman bebişin kilosu 3900 gr idi haftaya eğer 4 kiloyu geçerse sezaryen öneriyorum demişti doktorum bugün kontrolde 4100 gr çıktı ve bu kilolara ben sezaryen öneriyorum dedi iri bebeğin normal doğumdaki risklerini anlattı yine de sen bilirsin dedi. Özele gidiyorum ama doktorum sezaryenci biri değil ben de hemşireyim tecrübem yok ama az çok biliyorum tabi. Sizlere sorum doktoru dinleyip hiç riske girmeden sezaryen mi olayım haftaya yoksa kendi sancılarımı mı bekleyeyim? Bi yandan diyoruk kendi belirlesin geleceği tarihi sancılarımı bekleyeyim bi yandan da hemoroid ve iri bebek olması beni korkutuyor. Sezaryen de korkutuyor ama annem yanımda allahtan biraz da ona güveniyorum. Uzun oldu kusura bakmayın ama kafam çok karıştı 🙄