Canım bende tiroid hastasıyım 5.16 lardaydı ve hamile kalamıyordum geçen ay 2.28 e düştü ve hamile kaldığımı öğrendim. 25 mg euthryx kullanıyorum ve doktor kesinlikle bırakmamamı söyledi. Bu bir ilaç değil hormon bebeğin ihtiyacı var dedi. Aklınızda bulundun ben birde herakşam bir dilim ananas yedim geçen ay onunda etkisi var düşmesinde. Aklınızda olsun kızlar..