Merhaba 🌸 bugüne kadar (7+2) tek gebelikti ama 6+6 da kanamam olduğu için sık sık kontrole gidiyorum . Bugün 2. Keseyi gördük . Doktor kalp şeklinde rahme sahip olduğum için kanama alanı bu şekilde gözükebilir ama sanki ikiz gibi dedi . İkinci kesede oluşmuş bir bebek yok . Sonradan gelişip büyüyebilir dedi . Çoğul gebelik yaşayan annelerde benzer bir durum oldu mu ?