Merhabalar yarın 38. Haftamı dolduruyorum. Pazartesi kontrole gittiğimde doktorum cuma hazırlıklı ve aç gel demişti doğuma alma ihtimaline karşı (yarın için). Ama benim ilk hamileliğim. Epidural olması halinde su içilebiliyor mu? Yoksa hece 12’den sonra hem yemek hem su içmek yasak mı? Tecrübeli anneler yazabilir mi rica etsem😊🙏🏻