minikinsantanesi Kızlar belim ağrıyor genelde bi saat oturursam veya ayakta dolaşırsam agrıyo bugünde kayınvalidemin yanına gittim 1 saat oturdum belim ağrımayan başladı normal mi bunlar sürekli oluyo
Damla22306 minikinsantanesi Bende 5+4 haftalık hamileyim benimde çok fazla bıçak saplanır gibi belimde ağırı var mide bulantısı kusmam yok çok şükür sadece bel ağrım çok fazla
leila1 minikinsantanesi yerleşmeye çalışıyor ağrı olması çok normal, ani hareketler yapmaktan kaçının
Ginger_ minikinsantanesi rahim büyüdüğü için ilk aylarda kasık bel ağrısı yasamamız normal canlar doktorunuzdan magnezyum isteyin yazsın rahatlatır
minikinsantanesi Damla22306 benim bulantım da çok fazla oldu 3 gün doktora gittim hap verdi çok şükür olmuyo şuan ama bel ağrısı da beni korkutuyo bazen kasığım ağrıyor bebeğimiz iyi olsunda ağrılar hiç sorun değil