Asel-2023 Miamiamii iki doğuma da malesef sancı ile gitmedim normal giyinerek kontrol olarak gitmiştim ikisi de gün leri fazlası ile dolmuştu 🤭 3.ci ya hamileyim bunda sanci ile gitmek istiyorum ins 38 de ne olursa onu giyerim 🤣
OmerAlper Can havliyle ne olursa 😅😆 sanci içinde kıvranırken çokta önemli değil zaten önlük veriyorlar.
anneolmakzorrrrrr İlkinde düğündeydim o yüzden abiye vardı İkinci doğumum da crop altına şort giydim Üçüncü doğumum da kayınvalidemde temizlik yapıyordum şalvar vardı Bakalım dört e nasıl gidecez