Burcu3509 8 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri elim syagim ateş gibi yanıyor. İçim yanıyor. İkinci hamileliğim. İlki erkek hiç böyle birşey yaşamadım. Sizinde böyle mi ?
Pamuk Burcu3509 Bende aynıydim. Soğuk havada heryerim yanardı bunalirdim sürekli. Ama bende seker cikmisti o yuzdenmis.