İlk gebeliğimde kese vardı bebek vardı ama kalp atışı alamadık kürtaj oldum. Şuan 7.hafta bebek oluştu ama yine kalp atışı yok ve kanamam başladı. Haftaya sonuçlanacak. Ben artık 3. Hamileliği nasıl düşüneceğim? Odamı öyle olacak diye travma olcak bende. Bunun bi sebebi olmalı araştırma hastanesinde baktırcam neden böyle oluyor diye. Varmı aynı durum ?