Şu 3. Dönemim süper geçiyor diyenlerin saçını başını yolmak istiyorummmm dhsgsgs ya tek ben miyim rahat olmayan, mide yanması, tansiyon düşmesi, kasıkta aşırı baskı, idrar kaçırması, terleme ayak el şişmesi daha sayabileceğim çok şey var kafayı yicem artık hadi dünyaya gel diye haykiricammmmm 😭 36+3 ama ultrasonda 37+3 gösteriyor yeminle bezdim artık ya 🤦