-Gokce035-
LYM bağışıklıkla ilgili ama düşük denemez sınırda. Yakın zamanda enfeksiyon, soğuk algınlığı gecirsiyseniz veya stres , yoğun egzersiz, yetersiz beslenme gibi durumlarda düşüşe geçer . Geçici birşey ve sizinde 20 olması gerekirken 19.90 yani düşük demek saçma olur.
NE# vucutta enfeksiyon belirtisidir biraz yüksek çıkmış
MPV gebeyseniz yükselmesi tehlikeli olabilir onun dışında da vücutta enfeksiyonun belirtisi gibi bisey bu da
Ama çok büyük oranlarda değil düşüklük ve yükseklikleri iz
Siz yine de bir doktor a gösterin, danışın mutlaka